guguran bunga

Wednesday, October 10, 2012

Oh abah..odaijini ne

last week kol umah mama bgtw abah demam..seharian tdo je kt umah..penat sgt tu keje kn..cr rezeki tuk kami satu family..

mlm tu spt biase rutin harian aku godek2 fesbuk..then,terbace status adik aku
"dulu aku ditemani,skrg aku menemani"..check in kt hospital

giler gelabah aku kn..sape la yg masuk wad..trus kol umah
awal2 mama mcm nk sorok2 je..last2 bgtw jugak..abah aku masuk wad coz demam yg xkebah2..smggu gurai gk la mkn ubat tp xbaik2 jgk..so,abah decide nk g check kt hospital..

doc amek darah then sahkan abah demam denggi..tp dun wory,mama ckp xsiyes pon..biase2 je..tp still kne duk hospital..

td dah kol abah and abah still kt hospital lg..insyaAllah esk da boley kuar..mama ckp abah da sihat..siap berlari2 lg..hahaha..kelakar jgk mama nih

tp..tp..tp..abah blk umah kejap je..nnt kne g hospital laen plk..doc sahkn dalam hempedu abah ade batu..terkejut 'mak jah' kt cni haaaa..alhamdulillah xyh operate pon..just nk laser je..katenye laaa

risau plk kite kt cni..tp abah pesan xyh nk pikir sgt..die ok je..huhuhu..

abah!!!!mie doakn abah sihat cepat2 deh..aminnnn

2 comments:

  1. eh miey,kejut ak bc.
    ak doakan abh mg sihat walafiat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah..aminnnn
      aku pon kejut jgk..sbb abah ak xpnh masuk wad b4 nih..tp tkpo,ma aku oyk dio ok doh..

      daijoubu da yo!!

      Delete