guguran bunga

Friday, July 20, 2012

Ramadhan

Assalamualaikum...
 SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK
semoga kita dapat manfaatkan sepenuhnye ramadhan tahun nih..aminnn


Alhamdulillah..aku sempat lagi merasai manisnye ramadhan..tp taun nie agak berbeza coz aku puasa kt jepun ni haa..huhu..xleh mkn mak masak sedap2

koya nk sedih2..diri sndiri pilih nk blk lmbt n puasa kt cni..sebab????
aku nk diet..kalo kt umah konpem melantak mcm org giler.pstu skolah pon bagi cuti sebulan je..kire ok la tuh kn..

InsyaAllah aku nak ikot rule btol2..org ckp puasa ngn herbalife best..erk,btol ker???
dun mind..i will try it..nnt aku kasi kansou or pendapat or bukti (best or not)..skrg xleh lg ar cz xstart puasa lg..next entri bebeh!!!

ni yg aku cari2 n herbalife emel kt aku..

nie hasil aku google
yang nie plk herbalife yg emel

No comments:

Post a Comment