guguran bunga

Friday, July 20, 2012

Tercapai

Assalamualaikum...

Pernah dgr tak peribahasa or perumpamaan ''kalau hendak seribu daya, kalau tak nak tu tak payah nak berdalih-dalih''..hahahaha.pandai je ak tmbah2 kn.kalo korang nk tau tu la perangai aku yang kadang2 dtg menyerang.kalo nk sumthing tue mmg xreti nak sabar.if da terpancul kt otak tue,mmg tyme tu jgk aku nk bnde tuh.kadang2 tu mcm over or menyusahkan pon ade gk.adoiiii

cerita bermula..............
esk kite nk puasa kn2?so,mst mcm2 hal yg nk prepare or redy2 tuk sambut ramadhan yg mulia nih.skrg aku tgh consume ngn herbalife.best sgt sbb berat dah trun.alhamdulillah xrugi try wlpn agak mahal..eh..eh..eh..terlompat cter laen plk..nt kite cter herbalife laen kali ye nomiey;))
start puasa ni ak akn bersahur n berbuka ngn herbalife shake.kwn aku ckp kalo blend ngn buah2 lg sedap dan kenyang.mule2 kedekot gak nk bli blender baru.tp gagahkn jiwa cekalkn hati aku g bli jugak..huhuhu..

malangnya!!!!!!!!
balik2 je umah aku masak nasi wooooo..xshake pon smlm.adoiii..penat kot kayuh beskal g bli blender.jauh tue........hahahaha




bli semata2 tuk shake herbalife taw!!bagus x aku??hihi..nk gne yg kt umh tu kang rase bawang n cili plk;p

No comments:

Post a Comment