guguran bunga

Saturday, November 17, 2012

keluarga baru daku

Assalamualaikum...
maaf br dpt info..nie group baru usrah kite..

haaa??terkejut ak bli tgk msg nie dr bakal naqibah aku..YESS!!sblm nie tw je akan join usrah luar dr tmpt aku nie..tp bli dpt msg group cmtu terkaku kejap..freezEeee!!!ehehe
dlu aku just tgk je kwn2 yg laen kuar tiap2 mggu pegi bljr ilmu yg xternilai nih(ilmu agama)..niat tu ade tp xyakin dgn diri..takot terstop separuh jln..nauzubillah laa..Yup!!bermujahadah ke jln Allah nie bkn sesuatu yg mudah..tp ia xmustahil bukan?? ;))

cner la nnt ek dpt ahli baru..kwn baru..komittmen baru..serba baru lah senang citer..ak harap sgt2 dgn perubahan aku skrg ni xseparuh jln n dpt mengubah aku ke arah lebih muslimah dan solehah^_^
nnt br la dpt suami soleh!!!sbb kite adalah cermin kpd pasangan kite nnt..hehe

No comments:

Post a Comment